Left Fortsæt med at handle her
Ordre

Din kurv er i øjeblikket tom

BESTIL FOR MERE END 500 KR. OG FÅ GRATIS LEVERING

Copy of Ledig stilling: Store Manager i Lyngby

 

Lige nu søger vi en ansat til denne stilling:

  • en fuldtidsansat Store Manager til vores tehandel i Lyngby Storcenter med ansættelse hurtigst muligt.

 

Vi tilbyder ansættelse i et eksklusivt fransk te-koncept, som allerede har stor succes i hjemlandet med ca. 100 butikker spredt ud over hele Frankrig - og siden 2023 to butikker i Danmark.

Du bliver sammen med dine nye kolleger uddannet te-sommelier på vores helt egen te-sommelier-uddannelse, og på den måde får du en masse viden om tetyper, tedyrkning, tilberedning og udstyr.

Det er ikke et krav, at du ved en masse om te, når du bliver ansat, men det er et krav, at du er klar til at lære en masse om te og en særlig måde at drive tehandel på.

Din profil skal gerne være:

  • Erfaring: 3 år som butikschef eller 5 år som butiksassistent. Gerne i et high-end miljø indenfor levnedsmidler
  • Krav: Interesse for te og naturligvis tedrikker.

Dit mål i jobbet er at:

  • tilfredsstille kunderne og give alle en positiv oplevelse hos Palais des Thés
  • være med til at udvikle butikkens omsætning og performance - både kvantitativt og kvalitativt 
  • bidrage til brandets synlighed på lokalt plan.

 Kompetencer inden for te:

  • Du vil tilegne dig viden om te - den teoretiske viden skal du lære i jobbet, og du skal gennemføre en Tea sommelier-uddannelse
  • Du er komfortabel med professionelt ordforråd (tetyper, smagsnoter, forberedelsesmetoder, råd osv.)
  • Du kan håndtere produktet (tilberedning af te i henhold til dets egenskaber, tilberedning af en smagning, håndtering af produkter...)
  • Du kan videregive viden til dine kollegaer
  • Du vil tilegne dig viden om ceremonier og kulturel kontekst (forberedelsesmetoder mv.).

Kompetencer inden for butiksdrift:

  • Du har viden om mersalg og at arbejde på den gennemsnitlige kurv
  • Du kan organisere lokalerne omkring butikken - køkken og lager
  • Du har fornemmelse for resultater, analyse af tal og opmærksomhed på butikkens ydeevne
  • Du har erfaringer med styring af tidsplaner
  • Du har erfaringer med lagerstyring
  • Du kan rekruttere i samarbejde med hovedkvarteret
  • Du kan integrere nye medarbejdere
  • Du har kendskab til Shopify, Excel og Word
  • Du er dansktalende og med engelsk på et niveau, hvor du kan håndtere engelsktalende kunder.

Udviklingskompetencer:

  • Du er lydhør og åben overfor forandringer
  • Du er i stand til at håndtere konstruktiv kritik
  • Du har kreativitet og er bidragyder til nye ideer.

Ledelseskompetencer:

  • Du kan uddelegere, styrke og kontrollere
  • Du kan sætte klare, målbare og opnåelige mål
  • Du kan sikre overholdelse af butik-/servicemål
  • Du kan motivere teamet og arbejde med et team
  • Du er retfærdig og har respekt over for medarbejderne
  • Du kan håndtere konflikter og reorganisere medarbejdere.

Dit ansvar som Store Manager:

  • Du har en ansvarlig holdning til omkostninger
  • Du kan formidle information fornuftigt og regelmæssigt
  • Du har respekt for deadlines og forpligtelser
  • Du er eksemplarisk (punktlighed, adfærd, opmærksomhed på detaljer, entusiasme, konsekvens, integritet, professionalisme osv.)
  • Du kan udvikle synergier med andre butikker i Palais des Thés, deltage i projekter og arbejde på tværs
  • Du kan håndhæve de gældende procedurer i virksomheden
  • Du kan understøtte vækst, udvikling og forandring.

Kontakt

Vi ser frem til at modtage din ansøgning på lyngby@palaisdesthes.com

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Steen Albers på 3132 2320.