Te-passioneret og butikserfaren Store Manager søges
Har du erfaring som butikschef eller butiksassistent?
Kunne du tænke dig at arbejde i en eksklusiv fransk tebutik, hvor kvalitet, viden og værdsættelse af teens mange aromaer og egenskaber samt god kundeservice går hånd i hånd?
Og ønsker du at lære mere om teens verden – om tetyper, tedyrkning, tilberedning og udstyr – på vores Tea Sommelier-uddannelse?
I øjeblikket søger vi en dedikeret Store Manager til vores tehandel i Lyngby med ansættelse hurtigst muligt.
Du behøver ikke vide en masse om te på forhånd, men det er vigtigt, at du har et stort ønske om at lære mere om teens verden og måden, vi driver tehandel på. Og så værdsætter du en kop te, hvor kvaliteten er i top!
Din profil:
Vi ser gerne, at du har omkring 3 års erfaring som butikschef eller 5 år som butiksassistent. Gerne i et high-end miljø, måske indenfor levnedsmidler.
Du har gode ledelseskompetencer og er god til at uddelegere, følge op og arbejde med et team. Du er derudover god til at sætte klare, målbare og opnåelige mål op og har en naturlig evne til at motivere og skabe en kultur, hvor alle arbejder sammen og møder hinanden med anerkendelse, tillid og respekt.
Derudover ser vi gerne, at du:
Er god til at kommunikere og kan vurdere, hvilken information der skal formidles videre, og hvornår ift. deadlines m.m.
Har en ansvarlig holdning til omkostninger og har blik for detaljer og muligheder for forbedrings- og udviklingsmuligheder.
Kan være med til at skabe synergier med vores anden butik (Frederiksberg).
Som vores nye Store Manager er du med til:
- At sikre, at vores kunder altid får den bedste oplevelse og kundeservice.
- At udvikle butikkens omsætning og performance, både kvantitativt og kvalitativt.
- At tænke kreativt og bidrage til brandets synlighed lokalt.
Ønsker til dine kompetencer indenfor butiksdrift:
- Du har viden om mersalg og at arbejde på den gennemsnitlige kurv
- Du har fornemmelse for resultater, analyse af tal og opmærksomhed på butikkens ydeevne
- Du har erfaring med styring af tidsplaner
- Du har erfaring med lagerstyring
- Du har erfaring med at rekruttere nye medarbejdere
- Du har erfaring med og er god til at onboarde nye medarbejdere.
Kompetencer indenfor te, som du tilegner dig i forbindelse med dit uddannelsesforløb som Tea Sommelier
- Teoretisk viden om te
- Et professionelt ordforråd (tetyper, smagsnoter, forberedelsesmetoder, råd osv.)
- Viden og indsigt i hvordan du håndterer produktet (af te i henhold til dets egenskaber, tilberedning af en smagning, håndtering tilberedning af produkter...)
- Viden om ceremonier og kulturel kontekst (forberedelsesmetoder mv.)
It-færdigheder: Du har kendskab til Excel og Word- og meget gerne Shopify (hvis ikke det sidste, så kan det hurtigt læres).
Sprogfærdigheder: Du taler flydende dansk og engelsk på et niveau, hvor du kan håndtere engelsktalende kunder.
Ansættelsesvilkår: Fuldtid.
Kontakt
Har du spørgsmål til ansøgningen, har du mulighed for at kontakte Steen Albers på 31322320.
Send ansøgningen til lyngby@palaisdesthes.com
Vi ser frem til at modtage din ansøgning!